Blogi

Koronavirus-epidemian vuoksi Aluehallintovirastot ovat määränneet, että kaikki yli 500 hengen yleisötilaisuudet perutaan toukokuun loppuun saakka. Lisäksi hallitus suosittelee, että myös muiden kokoontumisten järjestäjät harkitsevat riskiarvioiden pohjalta vastaavien tilaisuuksien järjestämistä. Jos yhdistysten nimenomainen tarkoitus on se, että ihmiset kokoontuvat yhteisen asian äärelle, koronaviruksen vaikutus on valtava. Viikon aikana lukuisia yhdistysten järjestämiä tapahtumia on peruttu, ryhmien kokoontumisia Jatka lukemistahttps://www.yhteisoagentti.fi/wp-content/themes/gridd

Julkaistu Kansalaistoiminnankeskus Mataran blogissa 15.1.2020 Ehkä päättelit oheisesta kuvasta, että kirjoitan yksinäisyydestä. Kuvan henkilö ei ole yksinäinen, hän osallistuu parhaillaan kansalaistoimintaan. Hän ehkä lukee hallituksen kokouksen pöytäkirjaa tai osallistuu etänä suunnittelupalaveriin. Tai sitten hän on liittymässä tärkeän asian puolesta perustettuun verkkoyhteisöön. 2020-luvulle saavuttaessa digitalisaatio muovaa kaikkia elämämme osa-alueita, myös kansalaisyhteiskuntaa. Neljäs sektori näyttäisi imevän digitalisaation Jatka lukemistahttps://www.yhteisoagentti.fi/wp-content/themes/gridd

Julkaistu Leader Keski-Suomen Vieraskynä-blogissa 21.5.2018 Miltä sinun hankkeesi näyttää? Rahoittajan ja hallinnoijan logot, ranskalaisia viivoja tavoitteista, ehkä hankevetäjän kasvot. Siinäkö kaikki? Silloin hukataan jokaisella viestintäkerralla mahdollisuus tehdä lähtemätön vaikutus kohderyhmään. Hankkeen tulisi näyttää ensisijaisesti siltä, mitä se on. Hyvä visuaalinen ilme kuvaa hankkeen tavoitteita ja tukee ydinviestin esittämistä. Logo, kuvitus, värit ja kirjasimet on valittu Jatka lukemistahttps://www.yhteisoagentti.fi/wp-content/themes/gridd

TIEDOTE Yhteisöagentti auttoi yhdistyksiä informaatioteknologian haltuunotossa liki kahden vuoden ajan Odeal-laskutuspalvelua käyttäen. Nyt on tullut aika kiittää yhteistyöstä ja siirtyä eteenpäin. Yhteisöagentti Oy merkittiin kaupparekisteriin 13.3.2017. Osakeyhtiömuodon ansiosta tuttuja palveluita voidaan tarjota pienasiakkaille jopa vielä edullisemmin kuin ennen. Lisäksi tuote- ja palvelutarjoomaa tullaan laajentamaan, näistä ilmoitetaan myöhemmin. Lisätiedot ja kyselyt:Yhteisöagentti OyNiko Jokinenniko@yhteisoagentti.fi+358 41 5308465

Kauppalehti kirjoitti eilen viestintätoimistojen kuumasta kisasta. Digitalisaatio ja verkkopohjaisen vuorovaikutuksen jatkuva lisääntyminen ovat tehneet ammattitaitoisesta viestinnästä elinehdon yrityksille. Ilman toimivaa viestintää ja läsnäoloa sosiaalisessa mediassa, yritykset olisivat suuressa vaarassa hävitä kilpailijoilleen ja kuihtua pois markkinoilta. Kilpajuoksu ei ole pelkästään viestintätoimistojen välinen, vaan siihen on nykyään pakko osallistua kaikkien, jotka tarvitsevat vuorovaikutusta muiden kanssa. Strategista kilpavarustelua… Jatka lukemistahttps://www.yhteisoagentti.fi/wp-content/themes/gridd

Kuinka monta kertaa olet kuullut, että joku kertoo olevansa projektipäällikkö sellaisessa tai tällaisessa kehittämisprojektissa? Entä kuinka monta kertaa olit kuullut kyseisestä projektista ennen tämän kuulemista? Ja jos olit kuullut projektista, kuinka usein tiesit siitä jotain muuta kuin nimen? Jos vertailemme näiden kysymysten tuloksia, väitän että lukumäärät kutistuvat eksponentiaalisesti, elleivät saavuta nollaa jo toisen kysymyksen kohdalla. Jatka lukemistahttps://www.yhteisoagentti.fi/wp-content/themes/gridd

Mikä Yhteisöagentti on ja mitä sellainen tekee? Lyhyesti sanottuna Yhteisöagentti toimii pienten toimijoiden tukena digitaalisten välineiden käytössä antamalla neuvoja ja tekemällä työt puolestasi. 2010-luvulla yrityksissä ja järjestöissä ovat lisääntyneet yhteisömanagerien (community manager) tittelit. Yhteisömanageri on henkilö, joka vastaa organisaation viestinnästä moderneilla työkaluilla: verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Yhteisömanagerit vahvistavat suurten yritysten verkkoläsnäoloa ja parantavat julkisuuskuvaa. Yritysten Jatka lukemistahttps://www.yhteisoagentti.fi/wp-content/themes/gridd